Pesquisar

quarta-feira, 11 de janeiro de 2012

Grenade - Bruno Mars


fa fa la fa fa la — easy come, easy go
fa fa fa fa fa so| — that’s just how you live oh

mi mi mi re mi — take take take it all
mi re mi la la — but you never give
fa fa la fa fa la la — should of known you were trouble
fa fa fa fa fa so| mi mi mi re — from the first kiss had your eyes wide open
mi mi re mi re — Why were they open?

la la so| so| fa — gave you all I had
mi mi so| so| fa fa mi — and you tossed it in the trash
re so| so| fa fa mi, re la — you tossed it in the trash, you did
fa la la so| so| fa — to give me all your love
mi so| so| fa fa mi — is all I ever asked
re fa fa so| so| fa la — cause what you don’t understand

so| so| so| fa so| la fa re — is I’d catch a grenade for ya
so| so| so| fa so| la fa re — throw my hand on the blade for ya
fa fa fa do sib la sib la fa re — Id jump in front of a train for ya
fa fa fa do sib la sib la fa re — you know I’d do anything for ya
fa so| la la la fa so| la — I would go through all this pain

fa fa do do do do# la so| fa re — take a bullet straight through my brain
fa so| fa la so| fa so| la — yes, I would die for ya baby
fa so| fa so| fa la — but you won’t do the same
fa la fa fa la — black, black, black and blue
fa fa fa fa fa — beat me till I’m numb
fa so| mi re mi re mi — tell the devil I say hey

re mi re mi re mi la la — when you get back to were you’re from
fa la fa la — mad worthen bad woman
fa fa fa fa fa fa — that’s just what you are yeah
so| mi re mi re mi — you smile in my face
re mi re mi mi la la — then rip the breaks out my car
la la so| so| fa — gave you all I had
mi mi so| so| fa fa mi — and you tossed it in the trash

fa so| so|so| fa so| so| fa la so| la — you tossed it in the trash yes you did
fa la la so| so| fa mi so| so| do do la do — to give me all your love is all I ever asked
so| so| fa so| so| fa la so| — cause what you don’t understand
so| so| so| fa so| la fa re — is I’d catch a grenade for ya
so| so| so| fa so| la fa re — throw my hand on the blade for ya
fa fa fa do sib la sib la fa re — Id jump in front of a train for ya
fa fa fa do sib la sib la fa re — you know I’d do anything for ya
la sol fa re so| Oh..

fa so| la la la so| fa so| la — I would go through all this pain
fa fa do do do do# la so| so| fa re — take a bullet straight through my brain
fa so| fa lab so| fa so| fa mi re — yes, I would die for ya baby
so| so| so| so| fa la — but you won’t do the same
so| fa so| fa so| fa la la — if my body was on fire
so| so| so| fa so| so| fa mi — Ooh, you’d watch me burn down in flames
so| so| fa so| fa, so| fa la la — you said you loved me, you’re a liar
so| fa lala, la la, do la so|, la la — ‘çause you never, ever, ever did, baby
la do la do la do la do do la so| la — but darling, I’d still catch a grenade for ya
do la do la do re so| fa re — throw my hand on a blade for ya
fa fa fa do sib la sib la fa re — I’d jump in front of a train for ya
fa fa fa do sib la sib la fa re — you know I’d do anything for ya
fa so| la la la so| fa so| la — I would go through all this pain
do la do la do do# la so| la so| fa re — take a bullet straight through my brain
fa so| fa lab so| fa so| fa mi re — yes, I would die for you, baby

so| so| so| so| fa re — but you won’t do the same
so| so| fa so| fa mi — No, you won’t do the same
fa so| fa so| fa la do re — you won’t do the same
fa so| fa so| fa mi — Ooh, you never do the same
so| so| fa re do re fa re — No, no, no, no


Sem comentários:

Enviar um comentário